LISTEN LIVE

LISTEN LIVE Winamp windows Media Player Real Player QuickTime

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

Steven Tyler: «Απέρριψα προσφορά από τους Led Zeppelin»

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο τραγουδιστής των Aerosmith και κριτής 
του reality "American Idol", Steven Tyler, αποκάλυψε ότι απέρριψε 
προσφορά για να αντικαταστήσει τον Robert Plant στους Led Zeppelin
 από το ίδιο το συγκρότημα.



Ήταν ήδη γνωστό εδώ και καιρό πως ο Tyler είχε περάσει από οντισιόν 

προκειμένου να συνυπάρξει με τους Jimmy Page, John Paul Jones και 
Jason Bonham, όμως ο κιθαρίστας των Aerosmith, Joe Perry, είχε αναφέρει
 ότι ο Tyler είχε απορριφθεί.

Ωστόσο, μιλώντας ως προσκεκλημένος σε ραδιοφωνική εκπομπή, 

ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι ο Page του ζήτησε να συμμετάσχει στους
 Zeppelin και να ηχογραφήσει μαζί τους.

Ο Tyler είπε ότι στην οντισιόν τον κάλεσε ο manager του Page, Peter Mench: 

«Αυτός μου είπε ότι ο Robert δε θα ξαναπαίξει μαζί τους και με ρώτησε αν 
ήθελα να πάω να τζαμάρω με τα παιδιά. Έτσι, πήγα και παίξαμε μαζί».

Κατά τα λεγόμενα του τραγουδιστή, η οντισιόν εξελίχθηκε καλά και ο Page 

τον ρώτησε «θέλεις να γράψουμε ένα δίσκο μαζί;». Όμως ο Tyler φέρεται να 
απάντησε αρνητικά: «Του είπα όχι. Είμαι στους Aerosmith. Αυτός είναι στη
 μεγαλύτερη μπάντα του κόσμου κι εγώ σε μία μπάντα σαν τους Aerosmith.
 Είμαι πιστός στη μπάντα μου και την αγαπάω πολύ».
http://www.rocking.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου